شورای هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی برگزار شد

یزدفردا "کسب افتخارات دانش آموزان بسیجی در مسابقات کشوری، ابلاغ دستورالعمل راه اندازی واحدهای امیدان در مدارس ابتدایی ، مرور روزشمار و برنامه های هفته دفاع مقدس، گزارش اردوها و برنامه ها ی تابستانی بسیج دانش آموزی و اقدامات انجام گرفته برای ارتقای علمی دانش آموزان بسیجی ار رئوس مباحث شورای هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان بود.
در ابتدای این نشست حجه الاسلام سبحانیان با ذکر حدیثی در اهمیت ماه مبارک رمضان گفت : پیامبر اسلام می فرماید اگر مردم می دانستند که چه برکاتی در این ماه نهفته است آرزو می کردند ای کاش همه سال ماه مبارک رمضان بود.
در ادامه فرمانده بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان گزارشی از برگزاری اردوی راهیان نور ،طرح هجرت 3، اعزام تیم های برتر استان به مسابقات کشوری و روند کسب مقام توسط دانش آموزان استان در رشته های مختلف علمی ، هنری و ورزشی ارائه کرد.
شاه ولی از ابلاغ دستور العمل راه اندازی واحدهای دانش آموزی امیدان در مدارس ابتدایی خبر داد و گفت : بر اساس این دستورالعمل در 10 درصد مدارس ابتدایی استان واحدهای مقاومت دانش آموزی ، عضویت دانش آموزان چهارم و پنجم ابتدایی راه اندازی می شود.رئیس سازمان آموزش و پرورش استان یزد در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بر نقش الگویی آنان تأکید کرد و افزود: شهید رجایی و باهنر افتخار همه معلمان هستند و معلمان باید همواره آنان را سرمشق خود قرار دهند.
محمدرضا باغستانی با اشاره به نزدیک بودن هفته دفاع مقدس بر ضرورت تدارک برنامه های نو وجدید برای گرامیداشت این هفته تأکید کرد و افزود: باید با افزایش کیفیت و تنوع برنامه ها زمینه حضور و بهره برداری مناسب دانش آموزان را از برنامه های بسیج فراهم آورد.








یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا